شرکت نیکاس وب

طراحی سایت،باشگاه مشتریان،سئو و بهینه سازی سایت،تبلیغات گوگل

شرکت نیکاس وب

طراحی سایت،باشگاه مشتریان،سئو و بهینه سازی سایت،تبلیغات گوگل

اتوماسیون حضور غیاب

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ب.ظ | nikasweb نیک بین | ۰ نظر

اتوماسیون حضور غیاب دستگاه حضور غیاب و ساعت زنی تاچند سال پیش دستگاه های حضور و غیاب فقط امکان ثبت ورود و خروج را به پرسنل می دادند و هیچ گونه راهنمایی نسبت به وضعیت صحیح حضورو غیاب پرسنل در شرکت انجام نمی دادند تاکنون دستگاه هایی که به عنوان سیستم حضور و غیاب ارائه می گردیده است دستگاه ثبت ورود و خروج بوده اند و امکان تشخیص حضور و غیاب پرسنل و اینکه چه پرسنلی حاضر و چه پرسنلی غائب هستند را نداشته اند. لیکن دستگاه های حضور و غیاب ارائه شده در این سایت نه تنها ثبت ورود و خروج راانجام می نماید، بلکه پرسنل را در وضعیتی قرار می دهد که بایستی جهت باز کردن درب و برای ورود به محل کار و خروج از محل کار انگشت بزنند. در نتیجه پرسنل نمی توانند بدون زدن انگشت از محل کار خارج شوند. بنابراین با سیستم جامع حضور و غیاب  دماوند که به عنوان اختراع ثبت شده است می توان از حضور و یا عدم حضور واقعی پرسنل در محل کار مطلع شد،لیکن دستگاه هوشمند، بصورت اتوماتیک تردد پرسنل را پردازش نموده و به مانند یک مدیر اداری فعال و آماده، به محض رویت بی نظمی در تردد پرسنل آن ها را راهنمایی یا تشویق می نماید.

دستگاه دماوند
دستگاه دماوند

این مدل دستگاه ها تحت فرمان مدیر شرکت یا سازمان بوده و باعث ایجاد نظم بهتر خواهد شد. همچنین پرسنل می توانند گزارش تردد خود را مستقیماً از روی دستگاه رویت نموده و یا بطور مستقیم با دستگاه از طریق موبایل خود ارتباط برقرار نمایند.

دستگاه حضور و غیاب هوشمند، خودمحاسب

دستگاههای حضور و غیاب هوشمند، خودمحاسب بوده و حقوق پرسنل را خود بدون نیاز به کامپیوتر محاسبه می نمایند. در نتیجه تمامی دردسرهای مربوط به کامپیوتر که باعث اتلاف وقت دیگران می گردد حذف می گردد.   



مراحل تکوین دستگاه های حضور و غیاب تاکنون:

نسل ۱: دفتر حضور و غیاب و لوح های گلی بجا مانده از دوره هخامنشی ۲۰۰۰سال پیش

حضورغیاب نسل1

نسل۲: ساعت های کارت زنی پانچی ۱۰۰ سال پیش

حضور غیاب پانچی

نسل۳: دستگاه های ثبت ورود و خروج کارتی بارکد و یا مغناطیسی، دستگاه ساعت زنی ۵۰سال پیش    

حضور غیاب کارتی

  • نسل۴: دستگاه ثبت ورود و خروج با کارت های بدون تماس ۲۰سال پیش
  • نسل ۵: دستگاه حضورغیاب با اثرانگشت ۱۰سال پیش
  • نسل۶: دستگاه حضور و غیاب با تشخیص چهره ۵سال پیش
  • نسل۷: سیستم حضور و غیاب هوشمند سال جاری راهنمایی و هدایت پرسنل جهت حضور منظم تر علاوه بر ثبت ورود و خروج در ادامه محصولات متنوع این شرکت ارائه می گردد:
  • nikasweb نیک بین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی